30. 7. 2012

Nezávislý žurnalista Tshisko Sengarof: Asadov dvojník už priletel na katarské letisko Dauhá!!!

Pár dní po uverejnení môjho článku o nakrúcaní falošných dokumentov pádu režimu sýrskeho prezidenta Asada s pomocou falošných kulís Damašku, som na internete našiel zaujímavý dokument, ktorého preklad som našiel na portáli wertzyzreport.com : "Kamarád, který bydlí v Damašku, mi včera večer volal. Je to úředník na Mezinárodním letišti v Dauhá. V tu dobu jsem byl na novinářském výletě v Kataru a požádal mě, abych se s ním setkal, a to velice naléhavě. Tak jsem k němu spěchal. Otevřel dveře a byl tak nervozní, že dokonce ani nemohl mluvit plynulou angličtinou.



Chytl mě za ruku a posadil na židli. Pak na stůl položil obálku s papírem uvnitř. Zeptal jsem se ho “Co to je?” Odpověděl: “Před týdnem jsem dával razítka na pasy u přijíždějících lidí do Kataru, z ničeho nic začal zvonit požární a alarm a lidé začali utíkat k nouzovým východům. Zbytek personálu a já jsme zůstali vevnitř, protože našim úkolem bylo lidi vést ven první. Po pár minutách nervozity a napětí, letiště zůstalo prázdné i přes fakt, že nebyl cítit dým a kouř. Za pár minut přistálo soukromé letadlo a vystoupila z něho skupina lidí v černých oblecích a brýlích. Snažili se chránit vysokou osobu. A kvůli tomu, co se dělo, jsem nemohl změnit názor. Za pár minut ke mě přišel jeden z kolegů a požádal mě, abych orazítkoval pas. Byl jsem šokován, když jsem viděl, že jeden pas má fotografii osoby, která se podobala syrskému prezidentovi Basharu Asadovi. Tak jsem si ho vzal s tím, že ho potřebuji okopírovat. A jak jsem tento pas strčil do kopírky, bezpečnostní manažer letiště mě nachytal a začal na mě křičet, roztrhal papíry a řekl, ať se ztratím. Až se všechno uklidnilo, tak jsem se vrátil ke kopírce, protože jsem tu kopii nechal v paměti a vytiskl ji…A tady to je..

Já se ho zeptal: “Chceš, abych to publikoval?” Odpověděl: “Ano.” Hned jsem mu řekl, že ta to může jít do vězení a on mi řekl: “Jít do vězení je lepší, než přijít o zemi, která odolává a je silná proti sionismu, co se týče arabské okupace…A já jsem vepředu obětovaných bojovníků na bojišti! …..

Tu je uvedený obrazový dokument, pod ktorý sa podpísal "nezávislý žurnalista Tshisko Sengarof":

Súčasťou dokumentu bol aj záber, ktorý vznikol s velkou pravdepodobnosťou pri natáčaní falošných dokumentov západnej propagandy:


Tento prípad mediálnej vojny budeme aj naďalej sledovať a pokúšať sa ho 100 percentne potvrdiť, alebo vyvrátiť!

Zdroj : http://www.indymedia.sk/

Žádné komentáře:

Okomentovat